W momencie odnotowania płatności za usługę, system Droplabs automatycznie przesyła do klienta wiadomość email z podsumowaniem zamówienia oraz potwierdzenie zamówienia w formie vouchera. Voucher jest załącznikiem do wiadomości e-mail.

klient kupił

Równocześnie, potwierdzenie zakupu jest przesyłane do właściciela salonu. Potwierdzenie zawiera m.in. nazwe zakupionej usługi, jej cenę, oraz dane kupującego.

klient kupił 2

Dane kupującego to imię, nazwisko i adres e-mail. Można również włączyć zbieranie numeru telefonu, jeśli jest to konieczne do realizacji usługi. W tym celu skontaktuj się ze swoim opiekunem w Droplabs lub pisz na [email protected].

Potwierdzenie wysyłane jest na adres email podany podczas rejestracji w Droplabs. Możesz zmienić ten adres na dowolnie wybrany  —  w tym celu ponownie skontaktuj się ze swoim opiekunem lub pisz na [email protected]

Jak monitorować czy klient faktycznie zapłacił za usługę online? Jak odznaczać, że usługa została wykorzystana?

Możesz weryfikować klienta sprawdzając jego imię i nazwisko oraz odnotowywać fakt wykorzystania wejściówki we własnym zakresie np. za pomocą systemu do zarządzania salonem, zwykłej notatki czy arkusza kalkulacyjnego. Możesz też użyć przygotowanej specjalnie w tym celu aplikacji Droplabs. Decyzja należy do Ciebie.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Connecting to %s

Kategoria

dla klientów droplabs