Dzisiaj mamy dla Ciebie koncepcję Promocji, która pomoże Ci zdobyć nowe klientki a jednocześnie rozbudzi Twój sklep on-line.

1. Wybierz usługę, którą chcesz lub możesz promować w tym miesiącu.

Najbezpieczniej dla Ciebie będzie, jeśli wyselekcjonujesz usługę, która wymaga kontynuacji. Dzięki temu znacznie zwiększysz szansę, że klientka korzystająca z promocji wróci na kolejny zabieg.

2. Radykalnie obniż cenę. Minimum 50%.

Być może brzmi to dla Ciebie przerażająco, jednak… to silny bodziec sprzedażowy nr 1. Przy takim cięciu ceny sprzedaż zadzieje się szybciej i mniej wydasz na reklamy. Zatem, gdy klientka pojawi się u Ciebie zadbaj o nią jak o Królową i koniecznie umów na kolejną wizytę.

3. Ogranicz promocję w czasie i określ liczbę usług w promocyjnej cenie.

Dodając usługę do sprzedaży określ w panelu datę końca promocji – niech będzie to maksymalnie 5 dni. Zaznacz by data końca sprzedaży była widoczna dla klienta. Podobnie, określ dostępną liczbę usług w promocyjnej cenie na np. 8 sztuk. Zaznacz by liczba sztuk, które pozostały w sprzedaży była widoczna dla klientów.

To silny bodziec sprzedażowy nr 2. Klientki będą wiedziały, że mają mało czasu na decyzję, a przecież promocja 50% nie zdarza się u Ciebie często, zatem…chętniej kupią. Jeśli możesz dodaj prezent dla pierwszych 3 Pań, aby jeszcze bardziej wzmocnić pragnienie oraz ciekawość klientek.

Zrzut ekranu 2018-10-01 o 16.18.55

4. Przygotuj piękny post na Facebooka.

Możesz wykorzystać wskazówki lub przykłady podane w naszym KNOW-HOW, które jest dostępne w panelu Twojego sklepu on-line.

5. Uruchom reklamę na Facebooku.

Ustaw zakres zasięgu reklamy na klientki z obszaru 3-5 kilometrów od Twojego salonu. Dzięki temu możesz mieć pewność, że klientka, która kupi promocyjny zabieg mieszka w pobliżu Twojego salonu. Zatem jest większa szansa, że zostanie z Tobą na stałe. Wskazówki jak uruchomić reklamę na Facebook, również znajdziesz w panelu Twojego sklepu on-line.

Na co warto zwrócić uwagę?

Tego rodzaju promocję można stosować tylko i wyłącznie sporadycznie. Maksymalnie raz w miesiącu. Dzięki temu Twoje klientki nie przyzwyczają się do tak dużych rabatów a polityka cenowa będzie bezpieczna. Być może pomyślisz, że tak radykalne działanie jest dla Ciebie mało atrakcyjne: „ostatecznie niewiele zarobię na takiej promocji”, jednak zauważ, że dzięki takiej akcji, szybko realizujesz 2 ważne cele:

  • pozyskujesz w 5 dni nowe klientki, które mają szanse zostać z Tobą na stałe i generować stałe dochody,
  • pilnie „reperujesz” swój budżet.

Przecież nie musisz wierzyć nam na słowo. Przetestuj i sprawdź czy taka koncepcja zagości u Ciebie raz w miesiącu, jednak…

  • jeśli zniżka będzie mniejsza niż 50% może nie być atrakcyjna dla odbiorców. Zatem wydasz pieniądze na reklamę, a nie pozyskasz klientek,
  • jeśli nie będzie ograniczona w czasie, zlikwidujesz ważny bodziec zakupowy.

Mamy nadzieję, że nasz wpis okaże się dla Ciebie pomocy i… jesteśmy bardzo ciekawe jak bardzo szybka promocja sprzedażowa zadziała u Ciebie.

Z pozdrowieniami
Beata Hodorowicz Wiercińska wraz z zespołem Droplabs

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Connecting to %s

Latest Posts By droplabsblog

    Kategoria

    beauty business, dla klientów droplabs, sprzedaż