Czytasz
Zwiększ sprzedaż w Walentynki!

Zwiększ sprzedaż w Walentynki!

25 stycznia 2019

Walentynki to jedna z lepszych okazji aby wprowadzić specjalne oferty i promocje dla swoich klientów. Dzięki temu, możesz zmaksymalizować swoją sprzedaż w tym okresie, a także pozyskać nowych klientów.

Aby prezent Walentynkowy w postaci bonu podarunkowego czy vouchera na wybrany zabieg był jeszcze bardziej atrakcyjny, zastosuj dedykowaną grafikę. Jeśli nie masz czasu na jej przygotowanie, skorzystaj z gotowego wzoru dostępnego w Droplabs.

Jak ustawić systemowy voucher?

  • Wybierz usługę lub pakiet, który chcesz promować na Walentynki lub stwórz dedykowaną ofertę.

Zaloguj się do panelu klienta, a następnie edytuj istniejącą usługę lub dodaj nową. W sekcji Wygląd wejściówki wybierz wariant Walentynkowy.

Promocja oferty

  • Pamiętaj aby odpowiednio wcześniej poinformować klientów o promocji w mediach społecznościowych. Zadbaj, żeby osoby zainteresowane Twoim obiektem dowiedziały się, że na Twojej stronie internetowej można kupić Walentynkowy prezent.
  • Informuj klientów telefonicznie o specjalnej ofercie.
  • Zaplanuj przedsprzedaż! Ustal do kiedy obowiązuje sprzedaż i ile usług maksymalnie może być sprzedanych w konkretnej cenie.
  • Wyślij do klientów SMS informujący o ograniczonym czasie na zakup Walentynkowego pakietu w promocyjnej cenie i ich ograniczonej liczbie. W SMS-ie koniecznie dodaj link do strony gdzie można dokonać zakupu. Wyślij także specjalny, dedykowany newsletter.

Powiązane artykuły

10 grudnia 2020

Jak przygotować świąteczną ofertę?

28 czerwca 2019

Jak wygenerować bezpośredni link do zakupu konkretnej usługi?

Chcesz zwrócić uwagę klienta na konkretną usługę w Twoim sklepie online? Wygeneruj bezpośredni link i udostępnij go w swoich mediach społecznościowych. Sprawdź jak!

Arrow-up