Czytasz
Dzień kobiet w Twoim salonie beauty

Dzień kobiet w Twoim salonie beauty

18 lutego 2019

Święta i różne coroczne okazje to świetny pretekst do przygotowania specjalnej oferty dla Twoich obecnych klientów bądź pozyskania tych nowych. To właśnie wtedy rośnie sprzedaż bonów podarunkowych, voucherów bądź pojedynczych zabiegów.

Wielkimi krokami zbliża się Dzień Kobiet! Wykorzystaj ten dzień, żeby zaskoczyć swoich odbiorców.

Aby jeszcze bardziej uatrakcyjnić ofertę, zadbaj o to, aby bon był estetyczny i cieszył oko obdarowanej osoby. W systemie Droplabs możesz ustawić automatyczny wzór Vouchera i tym samym zaoszczędzić czas na jego przygotowanie.

Jak prezentuje się dedykowany wzór Vouchera na Dzień Kobiet w Droplabs?

Jak on wyświetli się klientowi podczas zakupu?

Przykładowe oferty promocyjne na Dzień Kobiet

Decydując się na przygotowanie specjalnej oferty na Dzień Kobiet, poświęć chwilę aby dokładnie ją zaplanować, określić jaki jest jej cel i które z usług będą w promocyjnych cenach. Podpowiadamy dwie opcje!

Jeśli chcesz żeby klientki, które odwiedzają Cię sporadycznie, z okazji Dnia Kobiet same zrobiły sobie prezent, spróbuj:

  • Przygotować w sklepie online ofertę związaną z Dniem Kobiet. Ogranicz ją czasowo i ilościowo: np. udostępnij jedynie 10 pakietów w promocyjnej cenie.
  • Poinformować klientki o promocji kanałami, z których już korzystasz. Rozplanuj kiedy wyślesz do nich SMS z linkiem do sklepu online lub dedykowany newsletter. Najlepiej, jeśli taka wysyłka odbędzie się dwa razy: w dniu uruchomienia promocji i w momencie jej zakończenia.

Jeśli chcesz przyciągnąć nowe klientki, spróbuj:

  • Przygotować w sklepie online specjalną ofertę na Dzień Kobiet
  • Wykupić na Facebooku reklamę skierowaną do mężczyzn z Twojej z okolicy lub miasta. Pamiętaj o dodaniu w niej linku do strony internetowej z Twoim sklepem i dokładnej personalizacji.

Eksperymentuj, szukaj nowych pomysłów i twórz ciekawe pakiety dopasowane do okoliczności. Z pewnością zwiększy to atrakcyjność Twojego obiektu i pozwoli osiągnąć lepsze wyniki sprzedażowe!

Powiązane artykuły

20 października 2019

Jak tworzyć opisy, które sprzedają?

Osoba przy laptopie
31 stycznia 2020

Marketing treści – droga do skutecznej sprzedaży usług

bilety na lodowisko
16 grudnia 2020

Lodowisko w Internecie. Jak sprzedawać bilety online?

Arrow-up