Na podstawie danych Droplabs, mniej niż jeden procent klientów zwraca się do e-sklepu z prośba o wystawienie faktury za zakup (a dokładniej, tylko 5 promili).

W związku z tak małą liczbą zapytań, zdecydowaliśmy się uprościć e-sklep dla 99,5% klientów i nie wprowadzać pola na dane do faktury w procesie zakupu.

W wejściówce, którą klient otrzymuje mailem po dokonaniu zakupu, znajduje sie link, który generuje szablon wiadomości e-mail. Klient podaje w nim tylko dane do faktury i wysyła wiadomość. Prośba zostaje przetworzona przez system Droplabs i trafia do obiektu Usługowego wraz z wszelkimi informacjami koniecznymi do wystawienia i wysłania faktury w sposób elektorniczny do klienta.

Przykład maila z prośbą o fakturę:

Zrzut ekranu 2019-03-29 o 13.19.59.png

Równocześnie, klient otrzymuje z systemu informację:

Zrzut ekranu 2019-03-29 o 13.16.10.png

Jeśli chcesz zmienić adres e-mail, na który będą spływały prośby o faktury możesz to zrobić przekazując dyspozycję do swojego opiekuna Droplabs lub na maila: [email protected]

W wyjątkowych sytuacjach, jeśli Twoja oferta skierowana jest do klientów biznesowych i spodziewasz się, że duży ich procent będzie potrzebować faktury, możesz skonfigurować by pytane o dane do faktury było nieodłączną częścią procesu zakupu:

Zrzut ekranu 2019-03-29 o 15.06.31.png

Weź jednak pod uwagę, że to kolejny krok dzielący Twojego klienta od opłacenia usługi.

Aby skonfigurować to dodatkowe pytanie, wejdź w edycje usługi, przejdź do sekcji „Formularz zakupu”, i wpisz pytanie o dane w najlepiej dla Ciebie brzmiący sposób:

Zrzut ekranu 2019-03-29 o 15.14.08.png

Jeśli nie widzisz tej sekcji, oznacza to że jest ukryta, aby ją rozwinąć wystarczy że klikniesz w „pokaż więcej ustawień”:

Zrzut ekranu 2019-03-29 o 15.14.19.png

 

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

Kategoria

marketing