W sprzedaży online, należy stale zwiększać i wykorzystywać najbardziej skuteczne kanały sprzedaży. Przedstawiamy pomysły i przykłady naszych najlepiej zarabiających Klientów.

1.Tworzenie regularnych postów na Fanpage’u Twojej firmy

60457900_2212605108846745_6240399894096379904_n — kopia.jpg

 

Najbardziej skuteczną oraz darmową metodą jest tworzenie regularnych postów z zaproszeniem do skorzystania z oferty online.

W tym celu należy: stworzyć posta zawierającego treść oferty z adresem do podstrony ze sklepem, grafikę oraz przycisk kup teraz w poście.

Instrukcje tworzenia posta znajdziesz tutaj

Alternatywnie link do zakupów online możesz umieścić w pierwszym komenatrzu pod stworzonym postem.

 

 

2. Dodanie przycisku „Kup Teraz” do Fanpage’a.

Dodaj do strony przycisk używając adresu www z ofertą, będzie on zawsze pod ręką dla Twoich obserwujących.  Instrukcja dodania przycisku: instrukcja

pastedImage0.png

 

3. Przygotowanie kampanii reklamowej na FB – posty sponsorowane. 

unnamed.png

 

Najbardziej skuteczną metodą, z której korzystają Klienci Droplabs to tworzenie postów sponsorowanych.

Aby to zrobić zaplanuj z wyprzedzeniem na jaką okazję chcesz stworzyć taki post (majówka, Święta Wielkanocne, Black Friday), przygotuj grafiki oraz treść oferty. W treści nie zapomnij dodać przycisku „kup teraz”  lub adresu ze sklepem na Twojej stronie ( pkt. 1) . 

 

 

 

 

 

4.  Promowanie na Instagramie:
unnamed (1).png

Instagram to kolejny popularny kanał sprzedaży, w tym medium przekaz maksymalizowany jest przez zdjęcia/grafiki.

 

Aby promować się na instagramie, przygotuj grafikę nawiązaującą do Twojej oferty.

 

W przypadku posta sponsorowanego dodaj link z adresem www do oferty. 

 

Link możesz umieścić również w „Bio” Twojego instagrama

 

 

5.  Tradycyjne kanały marketingowe: SMS oraz newsletter do stałych klientów

Najbardziej skutecznymi tradycyjnymi kanałami sprzedaży są:

IMG_2839 (1).JPEGa) SMS’y z informacją o  nadchodząch okazjach dla stałych klientów.  

Zamieść informację o zbliżającej się ofercie wraz z adresem www do oferty i wyślij grupową wiadomość swoim klientom.

 

 

 

 

 

b) Newsletter z informacją o nadchodzących okazjach dla stałych klientów.

Zrzut ekranu 2018-12-14 o 16.33.58.png

6. Umiejętne korzystanie z Panelu Droplabs: 

Panel do zarządzania ofertą, którego jesteś w posiadaniu, posiada wiele narzędzi pozwalających na uatrakcyjnienie swoich usług.

Możesz w intuicyjny sposób:

  • dopasować kolorystycznie przyciski do przycisków na Twojej stronie (Ustawienia)

 

unnamed (2).png

 

  • dodać opis oraz grafikę promującą Twoją usługę/bilet/karnet/voucher
  • ograniczyć usługę ilościowo oraz czasowo, dzięki temu decyzja zakupowa zostanie podjęta znacznie szybciej
  • pokazać cenę po obniżce (wcześniejsza pojawi się przekreślona)
  • z góry określić ile usług chcesz sprzedać na daną godzinę/dzień.unnamed.jpg
  • dodać dowolną grafikę promującą na bilecie/voucherze/karnecie

 

BONUS: Umieść przycisk „Kup Online” na swojej stronie internetowej.

Przycisk:

  • Po kliknięciu w niego przenosi klientów do Twojej oferty
  • Podąża za oglądającym stronę, znajduje się na wszystkich podstronach
  • Zwiększa konwersję na sprzedaż, średnio do 3,1% – 31 na 1000 wejść kończy się transakcją

unnamed (2).png

 

Skorzystaj z doświadczenia innych i dołącz do naszych najlepiej zarabiających klientów już teraz!

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

Latest Posts By Michał Holdenmajer

Kategoria

dla klientów droplabs, krok po kroku, marketing, sprzedaż