Dzień Matki juz 26 maja! Zespół Droplabs przygotował na tą okazję specjalny wzór Vouchera.

System Droplabs automatycznie przygotuje voucher analogiczny do vouchera pokazanego poniżej, wstawiając do niego Twoje logo, nazwę oraz dane dotyczące usługi / pakietu / biletu dla którego włączysz, że chcesz korzystać z tego wzoru.

Zrzut ekranu 2019-05-14 o 17.49.52.png

Tu możesz zobaczyć jak wzór na Dzień Matki prezentuje się dla klienta w Twoim sklepie Droplabs:

Zrzut ekranu 2019-05-14 o 17.20.10.pngJak włączyć ten wzór w panelu klienta?

  1. Wejdź do panelu https://panel.droplabs.pl/
  2. Wejdź w edycje usługi i w sekcji dotyczącej wyglądu wejściówki wybierz formę Vouchera

Zrzut ekranu 2019-05-14 o 17.45.40.png

Co z tym zrobić? Zastanów się jaki masz główny cel sprzedażowy na Dzień Matki:

  • Chcesz by klientki, które odwiedzają Cię sporadycznie, z okazji Dnia Matki same zrobiły sobie prezent lub zrobiły prezent swoim Mamą?
    • Przygotuj w sklepie online ofertę związana z Dniem Matki -> https://panel.droplabs.pl/. Możesz ograniczyć ją czasowo i ilościowo: np. dostępnych tylko 20 pakietów / 100 biletów w tej cenie.
    • Rozplanuj kiedy wyślesz SMS do klientek z linkiem do sklepu online:
      • pierwszy jak tylko uruchomisz ofertę,
      • ostatni w ostatnim dniu obowiązywania oferty.
  • Chcesz przyciągnąć nowych klientów?
    • Przygotuj w sklepie online voucher / pakiet / bilet na Dzień Matki -> https://panel.droplabs.pl/
    • Wykup na Facebooku reklamę skierowaną do osób w odpowiednim wieku z Twojego z okolicy lub miasta. Pamiętaj o dodaniu w niej linku do strony internetowej z Twoim sklepem!

Masz pytania? Twój opiekun Droplabs chętnie na nie odpowie. Możesz też kontaktować sie z nami pod adresem [email protected]

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

Kategoria

marketing