Rozważając w jaki sposób wprowadzić do internetowej sprzedaży karnety, należy zdecydować w jaki sposób chcesz obsługiwać klienta PO ZAKUPIE.

Opcja nr. 1 (najpopularniejsza w branży Fitness, Taniec, Aquapark )

  1. Klient kupuje karnet na Twojej stronie.
  2. Klient ma określoną liczbę dni na aktywację karnetu w Twoim obiekcie np. 7 dni po zakupie.
  3. Klient przychodzi do obiektu i okazuje potwierdzenie zakupu, które automatycznie otrzymuje po zakupie. Klienta weryfikujesz po imieniu i nazwisku lub poprzez skanowanie kodu QR. Więcej o weryfikacji.
  4. Po weryfikacji, wprowadzasz dane klienta do swojego systemu obsługi klienta (np. eFitness, Gym Manager, Fitnet) i postępujesz tak jak by klient właśnie kupił od Ciebie karnet gotówką (np. wydajesz mu kartę magnetyczną lub przedłużasz ważność istniejącej karty).
  5. Okres ważności karnetu wskazany jest klientowi podczas zakupu (np. 1 miesiąc, 90 dni). Okres ten rozpoczyna się w momencie aktywacji, czyli gdy wprowadzasz dane do systemu obsługi klienta.
  6. Przy każdej kolejnej wizycie, klient nie okazuje już potwierdzenia internetowego, tylko korzysta z Twojego wewnętrznego systemu weryfikacji wejść (np. karnet magnetyczny)

Kilka przykładów:

Zrzut ekranu 2019-05-23 o 08.36.24.pngZrzut ekranu 2019-05-23 o 08.36.53.pngZrzut ekranu 2019-05-23 o 08.37.46.png

Opcja nr 2 (Popularna w sytuacjach, gdy obiekt nie zakłada każdemu klientowi konta we własnym systemie obsługi klienta)

  1. Klient kupuje karnet na Twojej stronie.
  2. Okres ważności karnetu zaczyna się w dniu zakupu lub od z góry określonej daty.
  3. Klient przychodzi do obiektu i okazuje potwierdzenie zakupu, które automatycznie otrzymuje po zakupie. Klienta weryfikujesz po imieniu i nazwisku lub poprzez skanowanie kodu QR. Więcej o weryfikacji.
  4. Przy każdej kolejnej wizycie, klient ponownie okazuje potwierdzenia internetowego, a Ty możesz wygodnie weryfikować każde kolejne udostępnienie wejście za pomocą aplikacji Terminala.
  5. Karnet można skonfigurować na kilka sposób:
    1. Karnet z określoną liczbą wejść (np. 10 treningów personalnych w 90 dni)

Zrzut ekranu 2019-05-23 o 09.18.14.png

2. Karnet, który można wykorzystywać raz dziennie

Zrzut ekranu 2019-05-23 o 09.14.47.png

3. Karnet bez limitów wykorzystania, ważny określony czas np. 30 dni od zakupu lub na okres pobytu gościa w obiekcie hotelowym współpracującym z obiektem rekreacyjnym

Zrzut ekranu 2019-05-23 o 09.20.45.png

Który opcję wybierasz?

Jeśli opcje nr 1 to w panelu klienta Droplabs wybierz „Karnet wymagający aktywacji w obiekcie”. Dla opcji nr 2 wybierz drugą opcję.

Zrzut ekranu 2019-05-23 o 09.26.21.png

Coś jest dalej nie jasne lub potrzebujesz pomocy w zdecydowaniu który typ karnetu będzie najlepszy dla Ciebie? Pisz na [email protected] lub dzwoń do swojego opiekuna Droplabs.

Nie masz jeszcze sklepu z karnetami? Napisz do nas nazwę Twojego obiektu w wiadomości na Facebooku (https://www.facebook.com/droplabspl/) lub w mailu na [email protected] Chętnie podzielimy się naszym doświadczeniem i pomożemy zdecydować czy sklep Droplabs jest dla Państwa.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

Kategoria

dla klientów droplabs, krok po kroku