Wiele Polaków korzysta na codzień z wbudowanej do każdego iPhona aplikacji Apple Wallet i analogicznych aplikacji na system Android, do wygodnego przechowywania w jednym miejscu biletów, kart płatniczych, kart pokładowych (np. Ryanair) czy też potwierdzeń rezerwacji (np. z Booking).

Dbając o profesjonalny wizerunek Państwa obiektu w oczach klientów i efekt „WOW”, używając sklepu Droplabs, Państwa klienci mają możliwość dodania zakupionych biletów, karnetów i voucherów właśnie do Apple Wallet i pokrewnych aplikacji na Androidzie. Mają je dzięki temu zawsze pod ręką – nawet na zablokowanym ekranie.

image3.png

Co więcej, jeśli sprzedają Państwo bilety na konkretną godzinę np. turę zwiedzania rozpoczynającą się o godz. 14 – klientowi, który dodał bilet do Walleta, w okolicy godziny 14 wyświetli się na telefonie notyfikacja pozwalająca od razu otworzyć zapisany bilet.

W jaki sposób klient dodaje bilet do Apple Wallet?

W mailu z biletami wysyłanymi do Państwa klientów po zakupie, dodaliśmy przycisk „Dodaj do Apple Wallet”.   Po tym jak klient świadomie go kliknie, bilet w mgnieniu oko ląduje do jego elektronicznej portmonetki. image1.png

 

 

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

Kategoria

marketing