Czytasz
Bilety i vouchery do Twojego obiektu w Apple Wallet

Bilety i vouchery do Twojego obiektu w Apple Wallet

10 czerwca 2019


Aby wyróżnić się na rynku pośród ogromnej konkurencji musisz starać się zapewniać swoim klientom rozwiązania z najwyższej półki. Chcemy Ci w tym pomóc, dlatego umożliwiamy integrację Twojego sklepu internetowego z Apple Wallet!

Aplikacja Wallet gromadzi w jednym miejscu karty pokładowe, bilety, kupony i karty stałego klienta. Dzięki niej użytkownicy mają dostęp do wszystkich ważnych dokumentów od ręki, w jednym miejscu.

Korzystając ze sklepu internetowego Droplabs, możesz udostępnić swoim klientom możliwość dodawania biletów do Walleta. Dzięki temu będą oni postrzegali Cię jako profesjonalnego sprzedawcę, serwującego udogodnienia na najwyższym poziomie.

Istotną zaletą Walleta jest także to, że jeśli usługa, którą kupił Twój klient ma wyznaczoną konkretną datę i godzinę, to użytkownik chwilę przed momentem realizacji wejściówki dostanie powiadomienie przypominające i pozwalające na natychmiastowe otworzenie biletu.


W jaki sposób klient może dodać bilet do Apple Wallet?

Jest to bardzo proste i intuicyjne. Po każdym zakupie usługi w sklepach internetowych obsługiwanych przez Droplabs klient zobaczy powyższe informacje. Klikając przycisk Dodaj do Apple Wallet wejściówka zostanie automatycznie dodana do elektronicznego portfela.

Jeśli klient nie zdecyduje się dodać wejściówki do elektronicznego portfela na tym etapie, może zrobić to również później. Otrzymuje bowiem maila z potwierdzeniem transakcji i biletem. W mailu widnieje przycisk Dodaj do Apple Wallet. Po jego kliknięciu bilet automatycznie przenosi się do elektronicznego portfela i jest dostępny na ekranie telefonu do momentu wykorzystania. Może zrobić to także korzystając z komputera – wystarczy otworzyć otrzymany mailowo bilet, a następnie skierować aparat telefonu na znajdujący się wewnątrz kod QR.

Powiązane artykuły

bilety na lodowisko
16 grudnia 2020

Lodowisko w Internecie. Jak sprzedawać bilety online?

warianty usługi w sprzedaży online
6 kwietnia 2021

Skuteczne zarządzanie wariantami usługi

28 lipca 2020

Jak zorganizować sprzedaż oferty urodzinowej?

Arrow-up